Släkt träff

Hej hej idag har det varit släkt träff för moá. Jag håller också på att läsa ut " Så länge vi båda andas  "  för 4,5 ggn. Haha den tkr jag e den bästa boken av Twilight serien ^^

Vilken tycker ni?

Jag har studsat studsmatta hela dan men fick inte träna på framåt & bakåt volt för mammsen (hon vill att det ska va nät tunt -.- Fast nät är faktiskt rätt så bra!:D

Ech


Kommentarerna
Postat av: Ellie <3

Haha! Jag tycker ettan, trean oh fyran är bäst :P



Även jag har läst dem några gånger, ettan åtta gånger, tvåan tre gånger, trean sju gånger och fyran åtta gånger :P



HA DET BRA!!



// "Einar", ni känner väl inte igen mig för någon annan :P

2010-07-01 @ 14:54:36
URL: http://elliesspace.blogg.se/

Snälla snälla snälla kommentera:

Namn:
Vill ni att vi ska komma ihåg er elr?

Skulle du vilja skriva din e-mail?: (publiceras inte!)

URL/om du har en blogg SKRIV:

Skriv din kommentar här är du suuuper snäll:

Trackback
RSS 2.0